Ha szex, akkor divat márka Eckhaus Latta eladási arról, hogy menjen át a TETŐRE. (Vigyázat: Ez a link super NBM, de így van, akkor nyilván nem érdekli.)
Azt kérded, miért?
Nos, a hirdetési kampány a tavasszal 2017 vonal jellemzői semmi, csak egy csomó kép modellek mindenféle nemek, fajok a mocskos drága, márkás ruhákat.
Bejelentették a dob a mocskos új kampány az Instagram a post alatt, egy lány feküdt spread eagle az ágyban, mint a társa egyidejűleg ujj-blast vele, csókolgatja a nyakát.
Majd csak lesz magazinja.
Minden fotó a lő (ami lőtte Heji Shin, rendezte: Eric Wrenn Iroda, stílusú által Avena Gallagher, öntött által Sam Muglia által előállított Frank Seidlitz) jellemzők egy másik pár a különböző szexuális helyzetben.
Szerint A Vágás, az ilyen típusú tartalma nem a norma Eckhaus Latta. Ők mindig egy nagyon progresszív márka, meg is otthont a nemek közötti-folyadék kifutón mutatja, hogy a múltban.
Cosmo jelentett a kampány fotós, Heji Shin is fényképezett egy szexuális felvilágosító könyvet tizenéves, néhány évvel ezelőtt.
Ha engem kérdezel, ez a kampány tökéletesen megtestesíti király. Ez azt mutatja, valódi emberek valódi a dolgok, ez teszi őket nagyon anyagot, amíg ez.
Nagy rajongója vagyok most, az idő, hogy kitaláljuk, hogyan engedheti meg magának a $200 tartály tetejét szerepelt az oldalon.
Hivatkozások: Ez a Divat Kampány Mutatja IRL Párok Szex Puccos (Kozmopolita), Ez Az Új Divat Kampány Jellemzők Valós Párok Szex (New York Magazin: A Cut)