Egy cég új síkosító kereskedelmi vannak emberek, “kavargó” a rossz utat, olyannyira, hogy betiltották a szellőztetés Chicagóban, mert egy kicsit “túl meleg” a közönség kezelni.
Nem, nem viccelek.
Pár hete, a Fiú Vaj megjelent a legújabb reklám, hogy játék közben VH1 “RuPaul Drag Race”:
Fiú Vaj a YouTube-on
A hirdetés szerepelt a vörös hajú szex pot Seth Fornea semmit, csak egy sárga kötény.
Lábai között állt egy régi vágású, vajat köpül, egy kezelni, hogy stroke, agyvérzés, stroke, amíg az a tejtermék elérte befejezését.
A felvétel egy montázs a közeli legyen körül Fornea kötényben, kezében, mint ő dolgozni megy, az arckifejezések, mint a kavargó felgyorsul.
Megnyugodhat, nincs meztelenség egyáltalán nem péniszek esett bántódása, hogy ez a reklám.
Annak ellenére, hogy a kereskedelmi még mindig engedik meg, hogy a levegő az ország más részein, mint New York, Los Angeles, San Diego, Fiú Vaj alapító Eyal Feldman meg van győződve arról, műsorszóró cég Comcast nem tudta kezelni “a szinten a negyedik osztályban a hirdetés.”
Feldman szerint,
Feldman folytatódik, hogy az egyik kedvenc dolog a Fiú Vaj fejlődő hirdetéseket, hogy kitűnjön, túl a határt egy normális kereskedelmi.
A végső cél? “Nyomd meg a termékek, valamint a saját meleg szempontból.”
Ő továbbra is, hogy a kiváló pontot a blog kétségbe más nemi feltöltött hirdetés, mint a modell Charlotte McKinney előmozdítása Carl Jr., hogy nem kapnak annyi laza, mert ők középpontjában egy nő.
De a Fiú Vaj hirdetés összpontosítva egy meleg pár minőségű síkosító, ez egy egész más tészta.
Charlotte-McKinney a YouTube-on
Daniel Robinson, rendező, producer, a vitatott kereskedelmi, hisz ez csak egy újabb példa a felesleges vilification a meleg közösség.
Azt mondta, “azt hiszem, a Chicago pedig a hajhullás egyértelmű ábrázolása, hogy szégyent hozott megszólják a szexualitás.”
Még a kifogásuk volt a Comcast, Feldman reméli, hogy néhány jó Fiú Vaj a televízió birodalom azáltal, hogy “egy helyet, ahol a melegek lehet nézni a képeket magukat, nem csak az mutatja, hogy [ők] nézni, hanem a reklám, hogy a szponzorok őket.”
Ez 2017. Ideje volt, hogy valami ilyesmi eléri az éterben, anélkül, hogy vitatott.
Is, aki nem mint a vaj?
Hivatkozások: Vigyázz az ellentmondásos síkosító hirdetés tiltva a televízió, hogy túl meleg’ (Meleg-Szer egyesült KIRÁLYSÁG)