Tarskereso paratlan pécs Magyarország

Egy cég új síkosító kereskedelmi vannak emberek, “kavargó” a rossz utat, olyannyira, hogy betiltották a szellőztetés Chicagóban, mert egy kicsit “túl meleg” a közönség kezelni.

Nem, nem viccelek.

Pár hete, a Fiú Vaj megjelent a legújabb reklám, hogy játék közben VH1 “RuPaul Drag Race”:

Fiú Vaj a YouTube-on

A hirdetés szerepelt a vörös hajú szex pot Seth Fornea semmit, csak egy sárga kötény.

Lábai között állt egy régi vágású, vajat köpül, egy kezelni, hogy stroke, agyvérzés, stroke, amíg az a tejtermék elérte befejezését.

A felvétel egy montázs a közeli legyen körül Fornea kötényben, kezében, mint ő dolgozni megy, az arckifejezések, mint a kavargó felgyorsul.

Megnyugodhat, nincs meztelenség egyáltalán nem péniszek esett bántódása, hogy ez a reklám.

Annak ellenére, hogy a kereskedelmi még mindig engedik meg, hogy a levegő az ország más részein, mint New York, Los Angeles, San Diego, Fiú Vaj alapító Eyal Feldman meg van győződve arról, műsorszóró cég Comcast nem tudta kezelni “a szinten a negyedik osztályban a hirdetés.”

Feldman szerint,

Feldman folytatódik, hogy az egyik kedvenc dolog a Fiú Vaj fejlődő hirdetéseket, hogy kitűnjön, túl a határt egy normális kereskedelmi.

A végső cél? “Nyomd meg a termékek, valamint a saját meleg szempontból.”

Ő továbbra is, hogy a kiváló pontot a blog kétségbe más nemi feltöltött hirdetés, mint a modell Charlotte McKinney előmozdítása Carl Jr., hogy nem kapnak annyi laza, mert ők középpontjában egy nő.

De a Fiú Vaj hirdetés összpontosítva egy meleg pár minőségű síkosító, ez egy egész más tészta.

Charlotte-McKinney a YouTube-on

Daniel Robinson, rendező, producer, a vitatott kereskedelmi, hisz ez csak egy újabb példa a felesleges vilification a meleg közösség.

Azt mondta, “azt hiszem, a Chicago pedig a hajhullás egyértelmű ábrázolása, hogy szégyent hozott megszólják a szexualitás.”

Még a kifogásuk volt a Comcast, Feldman reméli, hogy néhány jó Fiú Vaj a televízió birodalom azáltal, hogy “egy helyet, ahol a melegek lehet nézni a képeket magukat, nem csak az mutatja, hogy [ők] nézni, hanem a reklám, hogy a szponzorok őket.”

Ez 2017. Ideje volt, hogy valami ilyesmi eléri az éterben, anélkül, hogy vitatott.

Is, aki nem mint a vaj?

Hivatkozások: Vigyázz az ellentmondásos síkosító hirdetés tiltva a televízió, hogy túl meleg’ (Meleg-Szer egyesült KIRÁLYSÁG)

Címkék: , , ,
Tovább a blogra »